Бізге жазу
Барлық мақалалар /

Билетті кері қайтарғым/ауыстырғым келеді. Не істеуім керек?

Кері қайтару немесе ауыстыру мүмкіндігі әуе компаниясының тарифі мен ережесіне байланысты. Кейде қосымша ақы төлемей‑ақ билеттің ақшасын толық кері қайтарып алуға немесе оны басқа күнге ауыстыруға болады, ал кей жағдайда кері қайтару мен ауыстыруға көмек көрсеткені үшін агенттікке комиссия төлеу қажет. Кейбір тарифтердің ережесі бойынша қосымша ақы төлеп, кері қайтаруға немесе ауыстыруға болатын болса, басқа тариф ережелері бойынша бұл мүмкіндік мүлдем берілмейді.

Егер сіздің рейсіңіз өзгертілген жағдайда сатушыға хабарласып, кері қайтару шарттарын біліп алыңыз. Сізге ақшаңызды қайтарып береді немесе билетіңізді ауыстыруды ұсынады: егер билетті әуе компаниясынан сатып алсаңыз, онда қосымша ақы төленбейді, агенттіктен алсаңыз, сервистік алым шегеріледі.

Рейске кешігіп қалған жағдайда

Егер рейске уақытында үлгермей жатсаңыз, әуе компанияға мүмкіндігінше тезірек қоңырау шалып, ұшпайтыныңызды хабарлаңыз. Бұл әсіресе маршрут бойынша ауысып отырулар болса және маршруттың барлық сегменттері бір билетпен бірыңғай брондау арқылы жасалған жағдайда өте маңызды. Егер бірінші рейсіңізге кешіксеңіз және тасымалдаушыға хабарламасаңыз, ол сізді рейске «келмеді» деп есептеп, барлық маршрутыңызды жояды.

Әуежайда болсаңыз, әуе компаниясының қызметкерлеріне барып, кешігіп қалғаныңызды айтып, не істеуге болатынын сұраңыз. Кей тасымалдаушылар орын болған жағдайда келесі рейспен ұшуды ұсынуы мүмкін.

Әдетте әуе компаниялары себепсіз рейске кешіккені үшін билетті ауыстырмайды немесе ақшасын кері қайтармайды, дегенмен бәрі нақты тасымалдаушының ережелері мен сіздің билетіңіздің тарифіне байланысты.

Сырқаттанып, ұша алмаған болсаңыз

Көбінесе сырқаттану билетті қайтару немесе айырбастау үшін себеп емес. Тариф ережесі бойынша қарастырылған жағдайда ғана тасмымалдаушы ұшу күнін ауыстыруы немесе ақшаны кері қайтаруы мүмкін. Тариф сипаттамасын маршрут түбіртегінен (билетінен) қараңыз, сатушыдан анық‑қанығын біліп алыңыз.

Билет сатушымен қалай байланысуға болады
Байланыс мәліметтерін көру үшін әуе компаниясы немесе агенттік атауын енгізіңіз

Егер сізге көмек қажет болса, бізге жазыңыз. Байланысу жолдарын төмендегі «Бізбен байланыс» бөлімінде көрсеттік. Хабарламаңызға билетіңізді қосып, өтініш жолдаңыз. Билет брондау жасаған кезде көрсеткен поштаңызға төлем жасалғаннан кейін 3 сағаттың ішінде түсуі тиіс.

Мақаламыз сізге көмектесті ме?
Бізбен хабарласу
Қолдау қызметіне жазу үшін профильге кіріңіз