Бізге жазу
Барлық мақалалар /

Брондау жасаған кезде жіберілген қатені қалай түзеуге болады?

Кейбір әуе компаниялары жолаушының деректерінде үш қатеге дейін рұқсат береді. Егер сіз жаңылысып, деректеріңізді түзеткіңіз келсе, әуе компаниясына немесе сатушыға хабарласыңыз, атауын билетіңізден көріп алыңыз.

Көбіне қатені колл‑орталық немесе әуе компаниясының сайтындағы жеке кабинет арқылы өзіңіз‑ақ түзетсеңіз болады. Кейбір жағдайларда сізден қосымша төлем сұралуы мүмкін — баға түзетулер санына байланысты. Барлық шарттарды колл‑орталық операторынан немесе компания сайтынан анықтап білуге болады.

Билет сатушысына хабарласып, деректеріңізді өзгертуіңізге болады, сатушы әуе компаниясының тарифі бойынша бағасы қанша болатынын айтып береді. Сатушы түзеткені үшін қосымша комиссия да алуы мүмкін.

Билет сатушымен қалай байланысуға болады
Байланыс мәліметтерін көру үшін әуе компаниясы немесе агенттік атауын енгізіңіз

Егер сізге көмек қажет болса, бізге жазыңыз. Байланысу жолдарын төмендегі «Бізбен байланыс» бөлімінде көрсеттік. Хабарламаңызға билетіңізді тіркеп, өтініш жолдаңыз. Билет брондау жасаған кезде көрсеткен поштаңызға төлем жасалғаннан кейін 3 сағаттың ішінде түсуі тиіс.

Мақаламыз сізге көмектесті ме?
Бізбен хабарласу
Қолдау қызметіне жазу үшін профильге кіріңіз