Сатушы брондау жасаған кезде көрсеткен поштаға үш сағаттың ішінде маршрут түбіртегі (билеті) бар хат жібереді.
Хат поштаңызда болмаған жағдайда өз поштаңыздың жәшігіндегі «Спам» қалтасын тексеріңіз, жоғалған хаттар үнемі сол жерде болады.
«Спамда» болмаған жағдайда
Егер «Спамда» болмаса және сатып алғаннан кейін үш сағат өтіп кетсе, онда поштаның мекенжайы қате көрсетілген болуы мүмкін. Билетті алу үшін оны рәсімдеген сатушыға жазыңыз немесе қоңырау шалыңыз. Ол билетті дұрыс поштаға жібереді.
Сатушы есімде жоқ
- Интернет-банктен операцияның жүргізілгені туралы анықтаманы немесе ақшаның алынғаны жайлы хабарламаны тексеріңіз, билетті брондау жасаған сатушының аты-жөні сонда көрсетіледі.
- Сатушының байланыс нөмірлерін тауып, оған хабарласыңыз.
- Аты-жөніңізді, сапардың күні мен бағытын айтыңыз.
- Сатушы сіздің брондауыңызды тауып, маршрут түбіртегін дұрыс поштаға жібереді.
Егер сізге көмек қажет болса, бізге жазыңыз. Байланысу жолдарын төмендегі «Бізбен байланыс» бөлімінде көрсеттік. Хабарламада жағдайыңызды толық сиппатап, билетке ақша алынғаны жайлы хабарламаның скриншотын немесе жасалған операция туралы банктің берген анықтамасын тіркеңіз. Біз барлығын анықтауға көмектемесіз.