Барлық мақалалар /

Рейске онлайн қалай тіркелуге болады

Әуе компаниясының сайты немесе тасымалдаушының хаты арқылы

Әдетте тіркеу 24 сағат бұрын басталып, ұшуға 40 минут қалғанға дейін жалғасады. Әуе компаниясы тіркеуді ашқан кезде ол поштаға хабарлама жібереді. Егер хат келмесе, тасымалдаушының сайтына кіріп, «Онлайн тіркеу» бөлімін тауып, сонда жазылғандарды орындаңыз.

Тіркеуден өтуге керектілер:

  • жолаушының аты-жөні;
  • бронь коды немесе PNR — алты сандық код немесе электронды билет нөмірі — олар поштаңызға келген маршрут түбіртегінде көрсетілген;
  • сатып алған кезде көрсеткен пошта;
  • ұшып шығатын әуежай;
  • кейде ұшып шығатын күні мен уақыты, рейс нөмірі.

Сіз тіркелген кезде орын таңдай аласыз, әдетте бұл қызмет — ақылы. Егер орын сатып алмаймын деп шешсеңіз, онда жүйе автоматты түрде орын таңдап береді.

Отырғызу талоны

Онлайн тіркеуден өткеннен кейін поштаңызға отырғызу талонын жолдайды. Оны отырғызар алдында әуежайда көрсетуіңіз тиіс.

Кейбір әуе компаниялары мен әуежайлар цифрлық отырғызу талондарын қабылдайды. Мұндай жағдайда отырғызу талонын принтерден шығарудың қажеті жоқ, тек өзіңізге сақтап алып, телефоннан көрсетсеңіз болғаны.

Кейде тіркеуден өту үшін отырғызу талонының дәл қағаз түріндегі нұсқасы қажет. Егер багажсыз ұшатын болсаңыз, тіркеу бағанына барудың қажеті жоқ, жай ғана талонды арнайы автоматтан шығарып алыңыз, олар банкоматқа ұқсайды. Жай принтерден шығарылған нұсқасы да жарайды.

Кейбір әуе компаниялары жолаушыларды тіркеп, тіркеу бағанында талонды принтерден шығарып бергені үшін қосымша ақы алады. Егер артық ақша төлегіңіз келмесе, ұшар алдында әуе компаниясының ережелерін тексеріп алыңыз.

Қай кезде онлайн тіркеуден өтуге болмайды?

Кей жағдайда онлайн тіркеуден өтуге болмайды:

  • кей әуежайлардан ұшқан кезде — бұл туралы ақпаратты әуе компаниясының немесе әуежайдың сайтынан табуға болады;
  • егер баланың жасы 5 жастан 12 жасқа дейін болса, кейде 16 жастағы бала әуе компаниясының қолдауымен ұшқан жағдайда;
  • егер үй жануарын алып ұшатын болсаңыз.

Билетті шығару қажет пе

Бір сөзбен айтқанда, жоқ.

Маршрут түбіртегі — бұл рейсте орын сатып алғанын, ол туралы барлық ақпаратты: уақытын, ұшатын және қонатын әуежайды, жолаушының мәліметтерін растайтын электронды билет. Билет төлем жасалғаннан кейін 3 сағаттың ішінде сіз бронь жасаған кезде көрсеткен поштаға түседі.

Әуежайда маршрут түбіртегін көрсетудің керегі жоқ. Сіздің мәліметтеріңіз әуе компаниясында бар, сондықтан рейске тіркелу үшін тек төлқұжатыңыз ғана керек.

Рейске отырғызу үшін отырғызу талоны керек, оны әуежайда тіркеу бағанынан, өзін‑өзі тіркеу автоматынан немесе онлайн тіркелген кезде алуға болады.

Егер билет поштаға түспесе, «Спам» қалтасын тексеріңіз. Егер ол қалтада да жоқ болса, біздің «Маған билет келмеді» деген айдарымызды оқып шығыңыз.

Мақаламыз сізге көмектесті ме?